NOVINKY

arr3DOPLNENIE SKLADU9.8.2017 BUMGENIUS nájdete aj u nás, čakáme na dodanie, ktoré by malo byť každým dňom. Objednávky... arr3NOVÉ VECIČKY11.5.2016 Predobjednávky na NÁDHERNÚ limitovanú edíciu manduc, nové úžasné nosítka CABOO+ORGANIC... arr3TESTUJEME pre vásPrejsť na článok...

 

 

 


KONTAKT

PLIENKOVÝ SVET
Skalica
tel: 0907 767 591
info@plienkovysvet.sk

ANKETA

Budeme radi, keď nám odpoviete akú dopravu uprednostňujete:

GSL 38% zásielkovňa 25% slovenská pošta 24% 13%

TOVAR V AKCII

NAŠA CENA 11,40 EUR
SKLADOM
NAŠA CENA 7,99 EUR
SKLADOM
NAŠA CENA 43,00 EUR
SKLADOM

ODPORÚČAME

NAŠA CENA 11,80 EUR
SKLADOM
NAŠA CENA 3,59 EUR
SKLADOM

» Reklamačný poriadok

REKLAMAČNÝ PORIADOK

I. Všeobecné ustanovenia

  1. Predávajúci je zodpovedný za chyby na predanej veci, ktoré na nej sú pri jej prevzatí kupujúcim. U používaných vecí nezodpovedá za poškodenia vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za chybu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
  2. Vlastnícke právo kúpenej veci prechádza na kupujúceho okamihom zaplatenia kúpnej ceny za tovar.
  3. Kupujúci je povinný po prevzatí tovaru skontrolovať jeho množstvo, kvalitu a balenie a bez zbytočného odkladu oznámiť predajcovi prípadné nedostatky. (§599 OZ)
  4. Záruka sa vzťahuje len na výrobok uvedený na faktúre a týka sa všetkých vád zistených v záručnej dobe spôsobených chybou materiálu, chybnou konštrukciou, alebo chybným spracovaním. Záruka sa vzťahuje na skryté chyby na predmete dodávky, ale nevzťahuje sa na vady, ktoré vznikli neodbornou manipuláciou alebo neodborným zásahom na tovare po jeho odovzdaní kupujúcemu alebo jeho zástupcovi. Následné poškodenie povrchu predmetu dodávky škrabnutím a pod. sa nepovažuje za skrytú vadu. (§ 619 OZ)
  5. Nadobudnutím vlastníckeho práva prechádza na kupujúceho nebezpečenstvo náhodnej skazy, zničenia a poškodenia veci.

II. Lehoty na uplatnenie reklamácie

  1. Záruka na tovar je 24 mesiacov. Záručné doby začínajú plynúť od dátumu prevzatia tovaru kupujúcim ( § 621 Občianskeho zákonníka ďalej len „ OZ“). Záručná doba sa vzťahuje aj na výrobky predávané vo výpredajoch, či so zľavou. Ak je však poskytnutá zľava kvôli určitej chybe na tovare, túto potom nie je možné reklamovať. (§ 619 OZ)
  2. Ak je na predávanom tovare, jeho obale alebo návode vyznačená lehota na použitie (expiračná doba), záručná lehota sa neskončí pred uplynutím tejto lehoty.
  3. Ak sa na predávaný tovar vzťahuje záručná lehota dlhšia ako 24 mesiacov je predávajúci povinný vydať kupujúcemu pri predaji záručný list s vyznačením záručnej lehoty. V záručnom liste sú uvedené podmienky a rozsah tejto záruky.
  4. Práva zo zodpovednosti za chyby a poškodenia musí kupujúci uplatniť v záručnej lehote, inak tieto práva zanikajú.

III. Strata nároku na nároky zo záruky

Nároky plynúce zo záruky zanikajú, ak tovar bol :

  • poškodený prepravou spotrebiteľa,
  • mechanicky poškodený neodbornou manipuláciou, alebo zlým skladovaním po prevzatí tovaru,
  • zašpinený a neodborne vyčistený,
  • poškodený neodborným zásahom do jeho konštrukcie,
  • znehodnotený nadmerným používaním alebo bol používaný na iný účel než sa bežne používa,
  • poškodený od domácich zvierat a pod...

IV. Miesto uplatnenia reklamácie

  1. Zjavné vady treba neodkladne reklamovať v sídle predávajúceho ForGolf, s.r.o. Clementisova 1087/15, 90901 Skalica,  predložením dokladu o zakúpení a zaplatení tovaru . ( §18 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa ďalej len „ ZOS“) a priložením formulára o vrátení tovaru.
  2. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní a v odôvodnených prípadoch do 30 dní od uplatnenia reklamácie § 18 ods. 4 ZOS cit: „ Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.“
  3. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní (§ 18 ods. 4 ZOS).
  4. V prípade reklamácie tovaru vystaví predávajúci reklamačný protokol v 2 vyhotoveniach, 1 vyhotovenia obdrží kupujúci, 1 vyhotovenie zostane predajcovi.
  5. Kupujúci dopraví reklamovaný tovar na reklamačné miesto za účelom posúdenia opodstatnenosti reklamácie okrem prípadu, že predávajúci sa rozhodne posúdiť opodstatnenosť reklamácie inak.
  6. Reklamácia sa nevzťahuje na prirodzené starnutie a bežné opotrebovanie výrobku.

V. Neodstrániteľné vady

  1. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
  2. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, pri ktorej možno vec používať, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru. Pri určovaní výšky primeranej zľavy sa prihliada na charakter vady, stupeň a spôsob opotrebenia veci, dĺžku používania veci a možnosti jeho ďalšieho užívania.

 

NGYzZmYwNm